Як покращити рюкзак Terra Incognita та Deuter.

Давно придбав заплічник Terra Incognita Trial 55. Практично не користувався сам, бо не влаштовували комфорт посадки та вентиляція спини:
  • Місце кріплення плечових лямок натирало між лопатками
  • Демпферні вставки прилягали по всьому периметру спини - слабо вентилювались - спина мокра.
До того ж рюкзак, як на свій об'єм, не легкий - 2,7 кг.

Та зараз виникла потреба в штурмовому заплічнику для сходження на Монблан. Що ж, перероблю Тріал під себе))

Це ще не всі обрізки - частину викинув, а решту ліньки шукати))
Спинка до... (аналог)

Полегшення.
     Роблю все за класикою легкохідства:
  • відрізаю зайве:
    • довжину плечових та поясних строп.
    • укорочую хлястики на замках.
    • пластикові скоби на верхньому клапані
    • фронтальну стропу для кріплення карабінів.
  • відпорюю:
    • етикетки
    • внутрішню спідницю.


Вентиляція.
  • Першим ділом відпорюю "майку" аж до контактної зони на поясниці.
  • Подушку, що лягає на поясницю, теж зменшую, оскільки там значної прощі контакту зі спиною не потрібно, а це місце потіє активно і потребує доброї вентиляції.
  • Обрізаю нижні пластикові вставки, щоб зменшити вагу та зробити зону пришиву.
  • Витягаю демпферні вставки з поясничної подушки, обрізаю у формі метелика та роблю в них перфорацію. Це для активної циркуляції повітря та ефекту насосу при хотьбі - коли гаряче вологе повітря видавлюється прохолодним сухим ззовні (вдало опробував дану систему на Берґсон Нексус 85).
  • Для цього ж роблю отвори в нижній щільній тканині подушки задля кращого доступу повітря знизу (як саме краще робити отвори - тут).
  • Зашиваю подушку та пришиваю до спинки заплічника.
  • Відпорюю та обрізаю нижню стропу кріплення плечових лямок - так низько опускати не буду.
Спинка після))
Оля-ля! Готово!

У підсумку маю:

1. Полегшений заплічник 2,21 кг. без рейнковера, 2,32 - повна вага. Тобто, Тріал схуд на 380 г.! Непогано))

2. Покращена вентиляція спини - між заплічником та спиною десь 1 см. відстані - що цілком достатньо для відведення вологи та вільного доступу сухого повітря.

    Єдина річ, яку я не можу виправити - кріплення плечових лямок (де напис VAR system), - відчуваю горбиком на спині ((

Мандруй легко! ;)


P.S. таким же чином можна переробити і старий Deuter Aircontact.

P.P.S. Сходження на Монблан показало, що оновлення вдале - в серпні під сонцем спина добре вентилюється та суха, поясниця від контакту з подушкою хоч і волога була, проте не мокра) Комфорт носіння за рахунок вентиляції покращився, навантаження витримав добре (вага заплічника на підході в базовий табір сягала під 25 кг.). 


Сподобалась стаття - пошир для друзів!


Популярні публікації